خونه

بفرمایید خونه!

خونه

بفرمایید خونه!

تو مرا چه دیدی؟؟؟؟؟

خدایا تو را عاشق دیدم و غریبانه عاشقت شدم


تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم


تو را وفادار دیدم و بی وفایی نمودم ولی هر کجا که


رفتم


سرشکسته بازگشتم


تو را گرم دیدم و در سردترین لحظات به سراغت


آمدم




اما...


تو مرا چه دیدی که همچنان بخشنده و توبه پذیر و


مشتاق بنده ات ماندی؟؟؟




اگر قرار به براورده نشدنش هست....

خدایا من به عنوان بنده حاجتم را گفتم



 تو هم که خدایی !


امیدوارم اگر قرار به برآورده نشدنش هست ، از


حکمت تو باشد تا


بی لیاقتی من



              امیدوارم!

 

                           امیدوارم!!


                                       امیدوارم!!!



 

بزرگی خدا......کوچکی ما.....

خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک


   ولی جالب اینجاست که ....


      تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی ؛



        ولی من به این کوچکی تو را فراموش کرده ام






فقط برای آدمای باجنبه........

دوستای گلم!


همه میدونن که؛ خدا قشنگه و قشنگیها رو دوست داره 


                   پس...


هیچوقت نگین خدا من رو دوست نداره

 

                   چون...


با زبون بی زبونی میخواین بگین من زشتم و به


زشت بودن خودتون


اعتراف می کنید!!!


                                       .

                            .

                            .

                            .

                            .    

باور کنید حقیقت رو گفتم




کودکی اندیشید......

کودکی اندیشید که؛خداچه می خورد،چه می پوشد و در کجا منزل دارد؟


ندایی آمد که:


خدا؛


غم بندگانش را می خورد،


                                 گناهانشان را می پوشد


               و در قلب آنان ساکن است!!!!






یه روز یکی از خدا می پرسه.....

یه روز یکی از خدا می پرسه:


          خداجون1000سال برات چقدره؟؟؟؟


خداجواب می ده:یک دقیقه!!!


       باز دوباره از خدا می پرسه:یک میلیون دلار برات چقدره؟؟؟


خدا جواب می ده:یک سنت!!!


         می گه:پس خداجون می شه یک سنت به من بدی؟؟؟!!


خدا می گه:باشه یک دقیقه صبر کن!!!